TERMENI SI CONDITII

  1. INTRODUCERE
  2. Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care reglementeaza utilizarea acestui site web www.clarette.ro  şi plasarea de comenzi de produse prin intermediul acestui Site web (denumiţi în continuare „Termenii”)
  3. Vă rugăm să citiţi Termenii, Politica noastră privind modulele cookie şi Politica noastră de prelucrare a datelor , înainte de a utiliza site-ul web si de a plasa comenzi prin intermediul acestuia.
  4. Prin accesarea clarette.ro și utilizarea acestui site web și/sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, recunoașteți in mod expres caracterul obligatoriu al Termenilor şi al Politicilor privind protecţia datelor și vă asumați angajamentul de a respecta acești termeni, precum și politicile privind protecția datelor.
  5. DEFINITII
  6. Vanzator – SC Kenzo SRL , cu sediul social in Calea Plevnei , nr. 154 , Sector 6 , Bucuresti , Judet Ilfov , cod postal 060014 . Date de identificare fiscala – CIF RO 18136367 , J40/11370/2009.
  7. Cumparator –  persoana fizica sau juridica, inregistrata pe site cu cont individual sau neinregistrata , ce achizitioneaza produse prin intermediul magazinului virtualwww.clarette.ro
  8. Produs –  bun material prezent in magazinul virtual si oferit spre vanzare.
  9. Pret – pret unitar care contine TVA.
  10. Comunicari de marketing (Newsletter)– mijloc de informare periodica prin diverse medii de comunicare (email, sms) asupra produselor si/sau reducerilor, campaniilor sau orice alta informare cu privire la actiunile/activitatile desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
  11. Oferta produsele care fac obiectul unei promotii ordinare sau extraordinare , pentru o perioada de timp limitata , la un anumit pret sau la o anumita cantitate.
  12. Comanda procesul prin care clientul solicita cumpararea de produse din magazinul virtual , selectate conform specificatiilor , preturilor , a metodelor de plata si conform conditiilor de livrare.Comanda contine toate elementele necesare  , solicitate de vanzator pentru a finaliza vanzarea ,  plata si livrarea catre client.
  13.  Inregistrare procesul prin care un client devine membru pe site , prin introducerea datelor personale in sectiunea INREGISTRARE si acceptarea termenilor si conditiilor din site,cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
  14. Cont – sectiunea din site care permite unui membru accesul la istoricul comenzilor efectuate, informatii asupra statusului comenzilor, precum si modificarea datelor introduse in site
  15. Continut – fotografiile digitale, imaginile, textele, datele tehnice, preturile si toate celelalte informatii care se gasesc pe site-ul www.clarette.ro
  • PERSOANELE CARE POT CONTRACTA PE www.clarette.ro
  • Avand in vedere prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, vor putea comanda/contracta in prezentul site numai persoane care au varsta  de cel putin 16 ani.
  • LANSAREA UNEI COMENZI
  • Lansarea comenzilor pentru clientii care au cont pe site-ul www.clarette.ro
  • Autentificarea in cont;
  • Selectarea produsului, adaugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda;
  • verificarea de catre client a datelor de livrare/facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora;
  • alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului sau online, folosind serviciile Mobilpay
  • exprimarea sau nu, de catre client, a consimtamantului asupra  termenilor si conditiilor site-ului; lipsa consimtamantului echivaleaza cu refuzul clientului de a incheia un contract de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata;
  • finalizarea comenzii.
  • Lansarea comenzilor de catre clientii care nu au cont pe site-ul www.clarette.ro
  • selectarea produsului, adaugarea in cos si navigarea in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda.
  • clientul se poate inregistra ca membru al site-lui si isi poate crea un cont sau continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont si  introduce numele, prenumele, adresa de email, numarul de telefon, datele de livrare/facturare.
  • exprimarea sau nu, de catre client, a consimtamantului asupra  termenilor si conditiile site-ului; lipsa consimtamantului echivaleaza cu refuzul clientului de a incheia un contract de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata.
  • alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului sau online folosind serviciile Mobilpay.
  • finalizarea comenzii.
  • Confirmare primire comanda – Dupa lansarea unei comenzi, vanzatorul va transmite clientului , la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a receptionarii comenzii.

In termen de maxim 3 zile lucratoare de la plasarea comenzii , vanzatorul va transmite clientuluila adresa de e-mail indicate in comanda, un e-mail de confirmare a comenzii , care va contine un sumar al comenzii si detalii despre livrare.

Totodata, inainte de confirmarea comenzii, vanzatorul poate contacta clientul telefonic si/sau prin e-mail in vederea verificarii corectitudinii comenzii plasate si/sau datelor furnizate de client.

  • Anularea unei comenzi
  1. Clientul poate anula comanda tranzmisa online , printr-o solicitare scrisa la adresa de e-mail a vanzatorului ,  prezenta pe site sau la numarul de telefon prezent pe site , in sectiunea contact. Comanda poate fi anulata in intervalul de timp de la lansarea comenzii pana la primirea e-malului de confirmare a acesteia.

Solicitarea trebuie sa contna numarul comenzii pentru acre se doreste anularea totala sau partial. In caz de anulare partial se vor indica produsele si cantitatile anulate. Dupa confirmarea comenzii , comanda nu mai poate fi anulata.

  • Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in urmatoarele conditii:
  • datele/detaliile furnizate de catre client sunt incorecte si/sau incomplete;
  • solicitarile clientului ies din tiparul normal al unei comenzi online si/sau comanda este neserioasa (cu titlu de exemplu, fara a fi limitativ: comanda unor cantitati exagerate de produse, etc.);
  • in caz de forta majora sau caz fortuit sau orice asemenea evenimente independente de vanzator.
  • Orice astfel de anulare a comenzii de catre vanzator nu angajeaza in niciun mod raspunderea vanzatorului pentru prejudiciile cauzate clientului, cu exceptia restituirii contravalorii produselor in cazul in care acestea au fost deja achitate.
  • PLATA PRODUSELOR
  • Plata produselor se poate face cu numerar achitat curierului, la livrare, sau online prin intermediul serviciului Mobilpay.
  • Not Keeping Card Data: Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre www.clarette.ro, ci doar de catre institutia de autorizare a tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
  • 3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2)
  • LIMITAREA RASPUNDERII
  • Valoarea maxima a obligatiilor KENZO, fata de orice cumparator, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui produs/unor produse, este egala cu valoarea acestuia/acestora, daca plata s-a efectuat deja de catre client.
  • In cazul in care clientul a suportat costurile de transport, KENZO va restitui clientului si aceste costuri.
  • Continutul format din fotografii digitale si butoanele colorate care ajuta la selectarea culorii produsului, pot diferi de culoarea reala a produsului , pe site-ului www.clarette.ro
  • DECLINAREA RESPONSABILITATII
  • In cazul in care unele caracteristici ale produsului (descriere, pret etc.) au fost gresit afisate si livrarea nu s-a efectuat inca, KENZO va anunta cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta si va solicita clientului sa confirme comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii. Comanda se va anula in cazul in care nu este confirmata de catre client conform noilor caracteristici sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici.
  • PLATA PRODUSELOR
  • PLATA LA LIVRARE – RAMBURS
  • Plata in numerar direct curierului la predarea coletului.
  • Mai multe informatii despre termenii de livrare poti afla in pagina Livrarea produselor.
  • ONLINE PRIN CARD BANCAR (Visa/ Mastercard/ Maestro)
  • Magazinul online www.clarette.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile romcard.ro.
  • Procesatorul de plati este NETOPIA MobilPay. Mai multe informatii la https://www.mobilpay.ro/public/despre-noi/
  • Se poate efectua plata online cu cardul de credit sau debit in conditii de siguranta deplina.
  • Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele Visa (Classic si Electron) si Mastercard (inclusiv Maestro, daca are cod CVV2/CVC2).
  • Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet.
  • Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la card.
  • Pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision!
  • LIVREAREA SI COSTURILE DE LIVRARE
  • Produsele comandate pe siteul clarette.ro se livreaza numai prin curierat rapid cu FAN CURIER
  •  
  • Termenul de livrare este de 3-5 zile lucratoare din momentul efectuarii comenzii la adresa specificata in formularul de comanda.
  • Pot aparea intarzieri din diverse cauze: sarbatori legale, conditii meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de firma ,etc.
  • In cazul in care termenul de livrare a produselor se prelungeste, vei fi anuntat prin email sau telefonic.
  • Datorita programului firmei de curierat, in weekend nu se fac expedieri. Livrarile se efectueaza doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri.
  • Inainte sa primiti coletul, veti fi contactat prin telefon de catre curier pentru a confirma prezenta la adresa de livrare.
  •  
  • Transport gratuit pentru comenzile de peste 399 lei, in aria de acoperire FAN CURIER.
  • Vezi lista localitati si calcul costuri aici https://www.fancourier.ro/en/acoperire/
  • Taxa de transport este cea indicata pe site. Aceasta se calculeaza automat, in functie de localitatea de livrare.
  1.   ACCESAREA CONTRACTULUI
  2. Comenzile sunt stocate de vanzator si sunt accesibile cumparatorului numai daca acesta este inregistrat ca membru.
  1.   GARANTIA PRODUSELOR
  2. SFATURI ȘI RECOMANDĂRI PENTRU UTILIZAREA ȘI ÎNGRIJIREA CORECTĂ A ÎNCĂLȚĂMINTEI ȘI A MAROCHINĂRIEI
    1. Tipul de încălțăminte, măsura și forma trebuie să corespundă nevoilor și scopurilor în care va fi folosită.
    1. Înainte de prima utilizare a pantofilor, folosiți soluția potrivită pentru protecție și întreținere.
    1. Variați încălțămintea, nu purtați aceiași pantofi în fiecare zi, mai ales pe vreme ploioasă.
    1. Pentru mărirea duratei de folosire se recomandă purtarea alternativă a 2-3 articole de marochinărie/încălțăminte într-o perioadă de timp.
    1. După fiecare purtare, pantofii se pun pe șanuri de dimensiuni potrivite.
    1. Lăsați încălțămintea să se usuce după fiecare purtare. Nu uitați că și picioarele dumneavoastră transpiră.
    1. Folosiți încălțătorul, evitați astfel deteriorarea părții din spate a încălțămintei.
    1. Evitați să udați încălțămintea și marochinăria. În cazul în care totuși se udă, lăsați articolul să se usuce natural, la temperatura camerei. Nu uscați la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură ori prin expunerea directă la soare.
    1. Încălțămintea și marochinăria, indiferent de materialul din care sunt fabricate, nu se spală manual și nici nu se introduc în mașina de spălat rufe.
  3. Alegerea încălțămintei
    1. Când alegeți încălțămintea trebuie să aveți grijă ca tipul, măsura și lățimea pantofilor să corespundă nevoilor dumneavoastră. Recomandăm să probați încălțămintea încă o dată în liniștea propriei case pentru a observa daca alegerea tipului, măsurii, lățimii sau formei a fost potrivită conformației piciorului dumneavoastră.
    1. Termenul de garanție comercială este de 30 de zile de la data livrării produsului pentru deficiențe neimputabile consumatorului. Durata termenului de garanție comercială se prelungește cu 30 zile după realizarea măsurii reparatorii.
  • Garantie de conformitate:
    • Durata medie de utilizare este de 12 luni. Răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9-14 (Legea 449/2003), este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
    • După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.
    • Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.
    • Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
  • Prezenta garanție nu afectează drepturile consumatorilor oferite de legislația în vigoare (Legea 449/2003, OG 21/1992).
    • Conform legii 449/2003, articolul 11, în cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.
    • S.C. KENZO S.R.L. oferă ca modalități de asigurare a garanției în primul rând repararea produsului și în al doilea rând înlocuirea produsului, atunci când produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparare, în funcție de deficiențele constatate și în ultimul rând, contravaloarea produsului, în cazul în care produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparare sau schimb. Termenul de soluționare a reclamațiilor este de max. 15 zile calendaristice de la data înregistrării reclamației la vânzător.
    • Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire prezentate.
    • Trebuie să luați în considerare și scopul folosirii, designul, materialul și modul de îngrijire a încălțămintei/ marochinăriei. Este necesar să anticipați toți factorii care influențează negativ funcționarea deplină și durata de viață a pantofilor/ marochinăriei, ca de exemplu intensitatea mare de folosire (nu recomandăm purtarea aceluiași articol în fiecare zi), folosirea încălțămintei/marochinăriei în scopuri nepotrivite, spălarea articolelor, etc.
    • O altă condiție necesară pentru păstrarea încălțămintei/marochinăriei în stare bună de funcționare este întreținerea regulată.
    • Pentru întreținerea încălțămintei/marochinăriei folosiți doar produse concepute special pentru această operațiune.
  • SCOPUL FOLOSIRII ÎNCĂLȚĂMINTEI
    • Luați în considerare în ce scop doriți să folosiți încălțămintea! Pentru fiecare scop există un alt tip potrivit de încălțăminte. Scopul influențează alegerea materialului folosit, a construcției, designului, precum și modul de întreținere.
    • Deterioarea încălțămintei cauzată de conducerea autoturismului nu este considerată defect de fabricație.
    • Încălțămintea cu fețe textile sau din piele naturală și piele nefinisată (piele întoarsă, năbuc), cu fețe prezentând cusături, cusături decorative sau perforații, precum și încălțămintea cu talpa din piele se recomandă a fi purtată doar pe timp uscat deoarece exista riscul pătrunderii apei în interior.
    • Nu folosiți apă pentru ca fața materialului s-ar putea păta.
  • ÎNCĂLȚĂMINTE OUTDOOR
    • Utilizare: Încălțăminte pentru exterior și interior. Pentru modelele închise, cea mai scăzută temperatură la care recomandăm purtarea este -5 °C. Încălțămintea flexibilă outdoor este destinată purtării într-un mediu uscat (nu o folosiți în mediul umed sau ud).
    • Design: Se remarcă prin construcția clasică, fără elemente distincte, la modă. De regulă, este mai important ca această încălțăminte să fie confortabilă și rezistentă în timp, decât să
  • ÎNCĂLȚĂMINTE PENTRU IARNĂ
    • Utilizare: Încălțăminte pentru purtarea în exterior pe perioada iernii. Încălțămintea flexibilă pentru iarnă este destinată purtării într-un mediu uscat (nu o folosiți în mediul umed sau ud).
    • Design: Se remarcă prin nivelul ridicat de izolare termică, deseori prezintă o căptușeală îmblănită.
  • ÎNCĂLȚĂMINTE DE SOCIETATE
    • Utilizare: Încălțămintea este destinată purtării pe perioade scurte de timp, în spațiile interioare, la diferite evenimente de societate. Este foarte sensibilă la umiditate și suprafețe neregulate, de aceea nu recomandăm purtarea acestui tip de încălțăminte în exterior.
    • Design: Încălțămintea are un design clasic (cu talpă joasă sau cu toc), cu talpă din piele.
  • ÎNCĂLȚĂMINTE LA MODĂ
    • Utilizare: Încălțăminte destinată purtării pe perioade scurte de timp. Prin construcția sa și materialul folosit, ea este concepută pentru purtarea în condiții ușoare, prioritatea fiind în acest caz designul la modă și nu rezistența în timp. Nu este destinată purtării zilnice și nici utilizării frecvente. Dacă vă hotărâți să folosiți acest tip de încălțăminte regulat, trebuie să acordați o atenție maximă stării componentelor părții inferioare a pantofilor, accesoriilor, îngrijirii și întreținerii generale a acestora.
    • Design: De regulă se remarcă prin elemente la modă care determină totodată durata aproximativă de rezistență în timp. Utilizarea materialelor inedite și construcția determină uzarea rapidă a încălțămintei. Rezistența în timp a acestui tip de încălțăminte este limitată, poate fi mai scurtă decât perioada specificată în garanție.
    • Uzura flecurilor produselor de încălțăminte ca urmare a folosirii (purtării) acestora nu face obiectul garanției.
  • ÎNCĂLȚĂMINTE PENTRU TIMPUL LIBER
    • Utilizare: Încălțăminte pentru purtarea în timpul liber, în cadrul activităților recreaționale și pentru plimbare. Nu este destinată activităților sportive.
    • Design:Construcția este adaptată utilizării în exterior, chiar și pentru terenul mai dificil din natură.
    • Apariția unor pete pe orice tip de încălțăminte, cauzate de ex. de umezeală,apă, zăpadă, substanțe antiderapante nu reprezintă o deficiență sau o lipsă de conformitate.
    • Tălpile încălțămintei nu au caracteristici antiderapante, existând riscul alunecării, în special în sezonul rece/umed. Acest aspect nu reprezintă o deficiență sau o lipsă de conformitate.
  • MOD DE PRODUCȚIE
    • Un alt aspect care influențează funcția și întreținerea este modul de producție, adică modul în care se unește talpa cu partea superioară a pantofului.
  • ÎNCĂLȚĂMINTE LIPITĂ
    • Tehnologia cea mai răspândită în cadrul căreia talpa se lipește de partea de sus a pantofului. Calitatea lipirii poate fi afectată negativ de umezeală, transpirație, chiar și de utilizarea repetată a încălțămintei uscate insuficient. Din cauza unui mers neglijent, legăturile se pot slăbi mecanic (din cauza lovirii).
  • CUM SE ÎNGRIJEȘTE ÎNCĂLȚĂMINTEA/ MAROCHINĂRIA
  • PIELEA NATURALA
    • Este specific coloritul neuniform care confirmă originea naturală. Atunci când este folosită la încălțăminte, lasă piciorul să respire, are calități de absorbție foarte bune și se adaptează formei piciorului. Nu este impermeabilă nelimitat. Este nevoie să luați în considerare acțiunea factorilor externi (factorii climatici), dar și interni (transpirația). Aproape toate tipurile de piele sunt vopsite până la nuanța dorită. Acțiunea apei este respinsă în totalitate doar de încălțămintea din plastic sau cauciuc. Doar încălțămintea prevăzută cu o membrană specială, de ex. Waterproof, Gore-Tex, Sympatex, Amphibiox, este protejată împotriva pătrunderii apei.
    • Încălțămintea cu talpă din piele este destinată purtării în interior și pentru purtarea în mod curent, aceasta trebuie pingelită. Se recomandă a nu fi purtata pe vreme umedă, pe suprafețe care nu sunt netede (pietriș, nisip, etc.), deoarece aceasta accelerează procesul de uzură a tălpii.
  • PIELEA NETEDĂ
    • Aspect: suprafață structurată, cu pori mici. Curățați impuritățile cu o perie potrivită și cu spumă de curățat. Folosiți apoi crema corespunzătoare nuanței dorite și lustruiți. Puteți, de asemenea, folosi emulsia de lustruit dorită sau un burete. La final, folosiți o soluție de impermeabilizare.
  • NĂBUC, PIELE ÎNTOARSĂ
    • Aspect: piele șlefuită în vârf sau întoarsă. Necesită o îngrijire specială! Folosiți o perie de cauciuc și soluții speciale pentru acest material care hrănesc și împrospătează culoarea. Pot fi colorate sau incolore. Este necesară folosirea unei soluții de impermeabilizare potrivite, care crește rezistența la apă. Impermeabilizarea se face pe articolul deja curățat. Nu folosiți niciodată cremă de pantofi pe aceste materiale!
  • PIELE LĂCUITĂ
    • Aspect: suprafață netedă și lucioasă. Îndepărtați impuritățile cu o lavetă netedă și spumă de curățat. Atenție, suprafața pantofilor lăcuiți se deteriorează ușor din cauza factorilor mecanici, chimici, a apei și înghețului.
  • ALTE TIPURI DE PIELE
    • Aspect: efecte de culoare și suprafață neuniformă. Nu dați cu cremă și nu lustruiți! Pentru îngrijirea folosiți spray-uri de impermeabilizare incolore și lăsați să se usuce. Majoritatea articolelor din acest tip de piele își schimbă aspectul în timpul folosirii. Straturile își pot pierde sau își pot modifica culoarea. Culoarea devine mai închisă în locurile de formare a pliurilor, iar articolele capătă astfel patină și aspectul „uzat”, caracteristic.
  • MATERIALE SINTETICE
    • Aspect: plastic, piele, piele sintetică – aspectul amintește de piele fără a avea și calitățile acesteia. Ștergeți încălțămintea sau marochinăria cu o lavetă umedă și lăsați să se usuce. Acest tip de material lasă piciorul să respire mai puțin (piciorul transpiră mai mult), părțile de plastic ale încălțămintei (talpa și căputa) care sunt vopsite se pot deteriora mai ușor prin lovire. Deteriorarea determină decojirea vopselei lăsând să se vadă culoarea inițială a materialului. Acest tip de încălțăminte/marochinărie este foarte pretențios în ceea ce privește întreținerea.
  • ALTE MATERIALE SINTETICE ȘI PLASTICE
    • Aspect: seamănă cu „alte tipuri de piele”, dar capătă un aspect mai pronunțat de-a lungul purtării – vopseaua superioară se întinde în locurile cele mai folosite, se cojește, plesnește și lasă să se vadă culoarea de contrast. Aceste modificări au loc foarte repede, în mod intenționat și realizează un produs cu aspect la modă. Suprafața se murdărește și se deteriorează ușor.
    • La încălțămintea cu căptușeală naturală, care nu au fost tratată chimic pentru fixarea pigmentului, există riscul migrării culorii. Se recomandă utilizarea ciorapilor asortați sau de culoare închisă ori în nuanța interiorului (a căptușelii).
    • Încălțămintea confecționată cu talpa din material de poliuretan are o rezistență în timp de max. 5 ani. După depășirea termenului, talpa se deteriorează, indiferent de modul de utilizare sau de modul de depozitare.
  • POȘETE, GENȚI, PORTOFELE
    • La fel ca încălțămintea, poșetele și accesoriile merită să fie îngrijite. Intenția noastră este de a le face să reziste cât mai mult în timp. Dacă este necesar, ștergeți cu un burete și spumă de curățat și folosiți substanțe de impermeabilizare. În niciun caz nu le spălați în mașina de spălat rufe! Nu folosiți înălbitor! Pentru curățare, nu folosiți solvenți organici sau alte substanțe chimice și detergenți care conțin particule abrazive. Petele se îndepărtează folosind soluție contra petelor, special concepută pentru tipul de material. Nu folosiți apă, pentru că fața materialului s-ar putea păta. Marochinăria se usucă natural la temperatura camerei. Marochinăria nu se va depozita lângă sursă de căldură sau în mediu umed și se va feri de acțiunea produselor petroliere și a solvenților organici.
    • Produsele de marochinărie nu sunt impermeabile.
    • Nu introduceți în produsele de marochinărie obiecte ascuțite, voluminoase, grele, deoarece acestea pot deteriora produsele de marochinărie. Nu supraîncărcați gențile și poșetele! Bareta se poate deteriora (se poate rupe, se poate destrăma etc.). Depozitați astfel încât să evitați deformarea. Defectele apărute în acest fel nu reprezintă motive de reclamație. Portofelele cu șnur nu sunt potrivite pentru copii, există pericolul de accidentare.
    • Folosiți poșetele și gențile doar pentru scopul pentru care au fost realizate. Acestea nu sunt sacoșe de cumpărături și susțin o anumită sarcină (în funcție de tipul de geantă). Nu depășiți această sarcină!
  • Capacitatea de încărcare este proporțională cu dimensiunile articolului de marochinărie, astfel:
    • -pentru genți mici, de tipul plicurilor, clutchurilor, borsetelor și poșetelor tip poștaș- se recomandă o sarcină de max. 1 kg,
    • -pentru genți medii, rucsaci- se recomandă o sarcină de max. 2 kg.
  • Poșetele din categoria vintage sau used look (ex. poșetele Indigo- Flavia Passini) prezintă în mod intenționat un aspect uzat, obținut prin prelucrarea pielii în tăbăcării, prin vopsirea prin imersiune sau în procesul de finisare a pielii (zgâriere, dublă nuanță). Acest look nu reprezintă un defect, ci este garanția unicității produsului și a calității acestuia.
  • OBSERVAȚII:
    • Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire, precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput, conduc la anularea garanției.
    • Produsele cu accesorii delicate (ștrasuri, cristale, pietre, capse și ținte metalice) sunt sensibile la impact și în timp accesoriile se pot detașa sau deteriora.
    • Deteriorările provocate, de genul zgârieturilor, al petelor sau al rupturilor, ca urmare a exploatării mecanice a produsului și cele care nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul recepționării produsului (la achiziție/ returnare după reparație) nu sunt acoperite de garanție.
    • Încălțămintea și articolele de marochinărie trebuie ferite de contactul direct cu solvenții organici (benzină, alcool, acetone, etc.). Petele de grăsime sau alte impurități se îndepărtează folosind soluție contra petelor, special concepută pentru tipul de material din care produsul este fabricat. Nu folosiți înălbitor.
    • Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire prezentate.
  • ATENȚIE! Comerciantul nu poate fi răspunzător pentru incidentele provenite din nerespectarea instrucțiunilor menționate mai sus sau pentru disconfortul provenit din purtarea încălțămintei de mărime nepotrivită sau model/calapod nepotrivit.
  1.   ABONARE LA NEWSLETTER
  2. Orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau juridica poate opta pentru abonarea la newsletter.
  3. Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru,  fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter sau in cazul in care aveti un cont creat in website-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR)
  1.   DREPTURI DE AUTOR
  2. Dreptul de autor asupra continutului site-ului apartine vanzatorului si/sau colaboratorilor acestuia. Incalcarea drepturilor recunoscute si protejate prin Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz, potrivit legii. Sunt interzise, fara a se limita la: accesarea site-ului de catre dispozitive sau programe automate; copierea manuala a continutului; publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel.
  1.   FRAUDA
  2. Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerata o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.
  1.   LITIGII
  2. Orice litigiu aparut intre cumparator si vanzator va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane de la sediul vanzatorului.
  1.   DISPOZITII FINALE
  2. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

_____________________________________________________________