Sectiunea de informatii, despre livrare, metoda de plata, cumparare, termeni, conditii si alte detalii.

CUM CUMPAR ?

 

  1. CONT PERSONAL
    1. Client nou : se apasa butonul INREGISTRARE , se introduc datele solicitate , dupa care vei primi un email de confirmare a inregistrarii. Contul este activat si vei putea sa te autentifici pe site.

Inregistrarea se poate face si prin conectarea cu contul FACEBOOK.

  1. Client existent – AUTENTIFICARE

Orice modificare in cont poate fi facuta dupa autentificare.

  1. Clientii care nu vor sa devina membrii urmand procesul de inregistrare sau autentificare cu contul FACEBOOK , pot cumpara, cu conditia de a introduce in pagina de finalizare comanda , datele necesare pentru livrarea comenzii.

Nota: clientii care nu sunt inregistrati , nu vor beneficia de avantajele oferite membrilor : istoric comenzi, salvare produse, newsletter, etc.

  1. COS DE CUMPARATURI

Alege produsul, culoarea si marimea.

Apasa butonul ADAUGA IN COS .

Vei fi directionat in pagina de finalizare comanda.

 

In pagina de finalizare comanda, poti revedea:

– Produsele adaugate in cos (preturile au TVA inclus);

– Costul final al comenzii (cost produse si cost livrare).

Costul de livrare va fi calculat automat in momentul introducerii judetului si orasului.

 

Dupa lansarea comenzii, vei primi un e-mail cu proforma aferenta.

Lansarea comenzii reprezinta acceptul cumparatorului fata de toate conditiile si termenii de utilizare ai website-ului.

  1. PROGRAM PRELUCRARE COMENZI

Luni-Vineri: 09:00-18:00

Nu prelucram comenzi in weekend si de sarbatorile legale.

Daca ai intrebari, ne poti contacta la adresa de e-mail contact@clarette.ro

CUM PLATESC ?

 

MODALITATI DE PLATA :

 

  1. PLATA LA LIVRARE – RAMBURS

 

Plata in numerar direct curierului la predarea coletului.

Mai multe informatii despre termenii de livrare poti afla in pagina Livrarea produselor.

 

  1. ONLINE PRIN CARD BANCAR (Visa/ Mastercard/ Maestro)

Magazinul online www.clarette.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile romcard.ro.

Procesatorul de plati este NETOPIA MobilPay. Mai multe informatii la https://www.mobilpay.ro/public/despre-noi/

Se poate efectua plata online cu cardul de credit sau debit in conditii de siguranta deplina.

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele Visa (Classic si Electron) si Mastercard (inclusiv Maestro, daca are cod CVV2/CVC2).

Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la card.

Pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

 

  1. 3. FINALIZARE TRANZACTIE

In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime (la optiunea platii online) va trebui sa furnizezi:

– Numele posesorului de card;

– Codul cardului (cele 4 grupe de cate 4 cifre mentionate pe fata cardului);

– Data expirarii cardului;

– Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda de semnatura).

Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul tau, in conditiile agreate cu banca emitenta a cardului.

LIVREAREA PRODUSELOR

 

 

Conditiile pentru livrarea produselor

Produsele comandate pe siteul clarette.ro se livreaza numai prin curierat rapid cu FAN CURIER

 

Termenul de livrare este de 3-5 zile lucratoare din momentul efectuarii comenzii la adresa specificata in formularul de comanda.

Pot aparea intarzieri din diverse cauze: sarbatori legale, conditii meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de firma ,etc.

In cazul in care termenul de livrare a produselor se prelungeste, vei fi anuntat prin email sau telefonic.

Intrucat programul firmei de curierat este de luni pana vineri, in weekend nu se fac expedieri.

Livrarile se efectueaza doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri.

Inainte sa primiti coletul, veti fi contactat prin telefon de catre curier pentru a confirma prezenta la adresa de livrare.

 

Transport gratuit pentru comenzile de peste 399 lei, in aria de acoperire FAN CURIER.

Vezi lista localitati si calcul costuri aici https://www.fancourier.ro/en/acoperire/

Taxa de transport este cea indicata pe site. Aceasta se calculeaza automat, in functie de localitatea de livrare.

Ai posibilitatea de a solicita livrarea, la sediul FAN CURIER din cea mai apropiata localitate. In acest caz vei fi contactat de firma de curierat , care va anunta sosirea coletului , contravaloare ramburs ( daca este cazul )  si termenul de pastrare.

 

KENZO  nu isi asuma raspunderea pentru starea produselor dupa ce acestea au fost predate curierului.

Atentie: in cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la noi. Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.

POLITICA DE RETUR

 

www.clarette.ro ofera clientilor sai serviciul de retur conform politicii interne si a legislatiei in vigoare , prin SC KENZO SRL.

 

  1. Returul de marfa se asigura in urmatoarele conditii :
  • Produsele se returnează în maximum 15 de zile calendaristice de la achiziţie;
  • Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Se va face dovada achizitionarii prin prezentarea documentului emis de curier – AWB , care se va timite prin mijloacele de comunicare stabilite de vanzator ( mail, whatsapp, …)
  1. Restituirea sumelor provenite din returul produselor se face astfel:
  • Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar.
  • Restituirea sumei provenite din retur , se va restitui in contul clientului , dupa ce produsele ajung in posesia KENZO si este verificata integritatea produsului si a ambalajului.
  • In situatia in care ultima zi de retur este zi nelucratoare, ultima zi in care se poate face returul va fi urmatoarea zi lucratoare.
  1. Prelucrarea datelor cu caracter personal
  • KENZO prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:
  • executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;
  • pentru conformarea cu normele, reglementările legale.

 

  • În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, KENZO SRL va proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale. Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria și nr. CI, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

Proprietatea SC KENZO SRL